william-en-monique.reismee.nl

Kenia dus....

Na een paar maanden van onzekerheid is de kogel eindelijk door de kerk. We gaan naar Nairobi, Kenia! Per 1 juli ga ik daar al beginnen. Dat betekent dus dat op korte termijn van alles moet worden geregeld. Marco en Eus waren begin juni ook nog even langs gekomen. Het was erg leuk dat ze er waren. Samen hebben we nog een hoop dingen gezien, met als hoogtepunt een tour door het Kremlinpaleis wat niet vaak voorkomt. Gelukkig kwam alles qua timing perfect uit. Zij zijn vandaag weg gegaan en nu hebben we een paar dagen om in te pakken.

Zaterdag 12 juni vertrekken we uit Moskou en gaan we naar Nederland. Op tijd om de eerste wedstrijd van het NL elftal te zien! Het is wel een beetje gek om weg te gaan. Aan de ene kant hebben we Moskou wel gezien, maar aan de andere kant is hier natuurlijk ook weer ontzettend veel gebeurd, met als hoogtepunt de geboorte van Emma. Nu dus op naar Kenia. Het land van de safari's, Gorilla Mountains en de tropische eilanden Zanzibar en de Seychellen op een paar uur vliegen. Heel wat anders dus dan Moskou. Maar we hebben er erg veel zin in en ook dat zal weer spannend worden. Nu eerst de verhuisstress overleven..........

Elmer&Fleur

Hey lieve Wil&Mo,

Superspannend dat jullie nu weer een heel nieuw avontuur in stappen! Wanneer jullie in NL zijn spreken we gauw wat af zodat we Emma in levende lijve kunnen bewonderen.
Heel veel succes met alle verhuis- en regelstress,

tot gauw en dikke kus,
Elmer&Fleur

mirr

Tjonge wat een avonturen! We hebben enorm veel zin om jullie te zien dus zijn blij met jullie tussenstop in Nederland!
Tot snel.

Hugs Mir

Tante Ans

Hoi lieve allemaal

Ik hoorde gisteren van jullie wilde plannen, waar begin je aan "Kenia" dat is toch heel wat anders dan Moskou, maar wij wensen jullie heel veel gezondheid en succes in dat verre land, ik kom in ieder geval even langs na 20 juni, helaas is William dan al weg, maar ik wil in ieder geval Emma bewonderen.

Heel veel sterkte de komende dagen en ik zie jullie snel.

Groetjes van je Tante Ans